PÅSKPLANER

Över helgen blir det nog bloggtyst från mig. Jag tar nämligen mitt pick och pack och flyger norrut.

Andra passar säkert på att ta fram cykeln och börjar nöta mil inför Vätternrundan men själv hoppas jag på några fina vinterdagar och så några skidmil till innan jag ställer undan skidorna för den här säsongen.

Dessutom ska jag passa på att hälsa på den här tjejen (Som tydligen är trött på snön och längtar söderut. Så olika det kan vara...) Ska bli jättekul att ses igen!

Passar på att önska alla en GLAD PÅSK!


Inte än - cyklingen får vänta lite till...

Kommentarer
Postat av: Stefan

Cool bild!! Men var är aprilskämtet..? /S

2010-04-01 @ 10:04:57
Postat av: Lina

Så KUL att du kommer norröver! På tisdag ska jag visa dig Lule :-) Det ska bli jätteroligt att ses igen!



Snygg bild!!! Längtar till att plocka fram kärleken och susa på asfalten! :-)



Ses snart!

Ha en underbart härlig helg!

Glad Påsk!!!



Kramar!!!

2010-04-01 @ 14:04:48
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Erika

Glad påsk på dig vännen!!



Hoppas du får en toppen helg uppe i norr! Så ser jag framemot att du åker söderut nästa gång... ;)



Kram kram

2010-04-01 @ 21:13:31
Postat av: Emelie

Hej söta, tack för gulliga kommentaren. Vad spännadne att du är uppe i norr igen. Jag väntar på att få höra mer :)



Kramar

2010-04-05 @ 13:42:03
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Anna

Låter underbart trots att jag själv undvek snön i år :)!

2010-04-06 @ 07:08:14
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback