MINI-EVENT

Trots att jag var i Stockholm i helgen så var jag inte med på Blogger Boot Camp. Det är dock roligt att läsa alla inlägg och se alla härliga, glada och tränande tjejer runt om på många bloggar jag läser.

Det hade så klart varit kul att få träffa alla fina som befann sig i samma stad men ibland måste man prioritera och oftast hinner man inte riktigt allt man vill. Jag är väldigt glad att jag fick tid med Frida, både på lördagskvällen och på söndagen.

Och dessutom så fick jag, tack vare Frida som stod för en del av campet i år med sin föreläsning (som jag väldigt gärna hade hört) ett smakprov från helgen i en alldeles egen goodiebag. Och dessutom så fick jag megafina presenter, typ för att jag har fyllt år. Och en alldeles egen privat liten gråtstund när jag också fick ta del av det fantastiska kärleksbrevet som hon delat med sig till deltagarna på BBC. 

Tack! För allt.


Kommentarer
Postat av: frida

Varsegod. För allt! Men pastabokn måste ju ligga högst i topp va...? ;)

2010-04-20 @ 22:30:44
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Postat av: JoHo

Det hade varit jättekul att träffa dig OCKSÅ! Men vi får ses "nästa gång" det ges tillfälle :)

2010-04-21 @ 21:33:02
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback