DET HÄR MED LÖPNING

Som om det inte vore nog att vara stressad över det här med cyklingen så är jag idag anmäld till Blodomloppet i Linköping, den 27 maj.

10 km ska avverkas och det känns ju inte så långt när man tänker på det men i verkligheten är det något helt annat. Det blir en alldeles lagom utmaning för mig att komma igång och tvinga mig ut i spåret igen.

Dessutom verkar det som att jag helt och fullt kommer att få förlägga all löp- och cykelträning på vardagar framöver eftersom varenda helg till midsommar snart är uppbokade. Visserligen en massa roligt på gång men tiden räcker inte riktigt till...





Kommentarer
Postat av: JoHo

Åh, men då kan vi ju försöka peppa varandra till löpträning tillsammans... jag ska OCKSå springa 10 km på Blodomloppet. Fast i Uppsala. Den 1/6 :)

2010-04-13 @ 19:50:21
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Andréa

Vad kul! Det kommer gå jättebra!

2010-04-13 @ 20:13:29
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Postat av: ola

Vad kul om jag lyckas ge dig cykelinspiration. Jag har aldrig sluta läsa här för trots att vi är på olika cykelnivå så insprerar du mig oxå på andra sätt. Välmående, mat, gymträningen samt sätt att skriva om känslor i träningen. Mkt går ju genom huvet när man tränar men att förmedla det här på webben så andra fattar är inte lätt. Du gör det bra!

Träna på. Du klarar dina utmaningar galant ju :-)

2010-04-13 @ 20:35:29
URL: http://cykelola.blogg.se/
Postat av: Lina

Heja heja heja! Du är så grym!! Klart att du kommer att fixa det! bra morot det där! Du är så mångsidig och så stark!



Jag återkommer med rapporter från Lule stad ;-)

Idag cyklade jag till skolan utan mössa för första gången :-) Det börjar att bli varmare, och det är helt underbart att gå på ren asfalt, inget grus! :-)



Ikväll saknade jag dig bredvid mig på 75 min passet. Det var endast U2 låtar och det var grymt! Önskade mig en Annika vid min sida!!



Stor kram!!

2010-04-13 @ 21:31:54
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback