Dagens träning.

3c78b28492d241e15a9a36f70c615529.png

Löpning, 27 min.

Idag är jag jätteglad över att jag både ville och hann, och faktiskt gjorde bedriften att ta mig ut och träna. Tiden var knapp men tillräcklig. 5 min uppvärmning och jag körde lite kickar och höga knän. Sen gav jag mig av på den närmaste rundan som jag trodde skulle ta 24-25 minuter.

Det var jobbigt att springa och det ville jag att det skulle vara eftersom det var ett kort pass. Det kändes faktiskt bitvis som jag sprang, inte bara lunkade i mitt vanliga tunga steg. Det gick på 21:54 och vid tillfälle ska jag se om det är min bästa tid. Snittet blev i alla fall 10,4 km/h och det låter inte som någon rekordtid, ens för mig. Men det får bli senare.

Just nu sitter jag i en nedsläckt buss på väg till Stockholm och lyssnar på Alex Schulman sommar-prata och snyftar lite diskret för mig själv...


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, hans sommarprat är heeeelt fantastiskt! Jag lipade halva tiden tror jag :-)

2009-09-18 @ 20:47:06
Postat av: Petra

Bra jobbat, för mig är det fortfarande en inre spärr att ge sig ut och jogga. Men väl i spåret känner man sig jäkligt nöjd :)

2009-09-20 @ 15:54:02
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback