DAGENS FÖRSÖK TILL TRÄNING

Löpning, 15 min.

2,3 km. Det skulle ha blivit intervaller idag men klarade tyvärr inte av att springa mer än 15 minuter. Marken gungade, ögonen svartnade och fokus försvann. Det började med en lätt huvudvärk som jag hade förhoppningar om att kunna springa bort men tyvärr fungerade det inte den här gången.

Dagens jobb-uppdrag innebar 35 mil bilresa och stor anspänning så det var inte så underligt att huvudet sa ifrån. Jag hade gärna velat ut och träna och vara nöjd med att kunna använda min kropp fullt ut, speciellt efter mötet med en fantastisk ung kille - med stora visioner men bara ett ben...

Kommentarer
Postat av: Malin

Segt att du inte kunde springa :( Fast du får se det som att det inte gör så mkt, bra att vila några dagar nu så du är pigg o laddad på söndag. Åker du upp till Sthlm hela helgen? Kommer du o kollar på oss på lördag? Jag åker bara upp över dan, men stannar o kollar på stora loppet. Anna åker upp redan på fredagen, hon lyxar till det med hotell o helhelg.



Det kanske går att ställa in om man har den virtuella kompisen? Har inte testa den ännu. Nu har jag ställt in så att jag har tre olika visningar i displayen. Tog medeltempo som visas överst, då har jag ju koll på om jag ligger efter eller före i tempo. Ska satsa på att springa på 6min-fart, men tror inte riktigt jag klarar det hela 15 km. Men ett bra mål iaf.

2009-09-24 @ 10:54:21
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag startar kl.11. Vi tänkte försöka vara uppe till ca 9.30-10 så vi har lite tid innan. Sen lär vi vara kvar och se målgången för Anna och om det är nån mer att följa. Klart att vi måste ses! Precis vi får höras på tfn. Synd att jag inte är kvar till söndag, hade vart kul att kolla på när du springer!



Jag vet inte, men kanske är så. Jag har inte testat den ännu. Tror dock att det räcker långt att ha medeltempo inställt, då har man ju rätt bra koll ändå.

2009-09-24 @ 14:37:20
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag kan ingenting om skidåkning men armövningar kan jag en del och kan absolut visa. Vi får väl boka ett pass ihop så ska jag se om jag kan ge lite tips.



Tråkigt när löpningen går dåligt, men kroppen behövde nog vila. Hoppas du vaknar pigg och stark imorgon!

2009-09-24 @ 21:32:20
URL: http://emelille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback