KVÄLLSFIKA

Inspirerad av Sofy och hennes morotsscones.


22:03

5594e6b4fbf1290d28ea5d687d9610d3.png
22:06


22:28

Det gick otroligt snabbt och lätt att laga ihop. Började klockan tio när jag blev sugen på te och smörgås och halv elva satt jag med nybakat gott bröd och en kopp rykande te i handen i soffan.

Använde mig av dinkelmjöl istället för vanligt vetemjöl och klickade i en skvätt sirap och tog lite mindre socker. I övrigt samma recept och gudomligt gott och väldigt fin doft av kanelen! Mums!

PS. Eftersom Sofy hintade om nya träningsplaner var jag tvungen att kolla in den här gamla bloggen. Ser man på... det verkar vara något på gång... Håller tummarna att det har något med längdskidåkning att göra!


Kommentarer
Postat av: Anki

Det lät riktigt gott. De måste jag också ta och testa att göra någon dag..:)

Postat av: Sofy

Visst var de fantastiska!

himla goda!



vi tisslar på ett litet tag till, sen får du veta vad som är på g, promise!

2009-10-21 @ 14:52:32
URL: http://www.uppochhoppa.se
Postat av: ruth

ser ju inte alls otäckt ut! Verkar dessutom vara något som går väldigt fort, me like! :)

2009-10-21 @ 21:54:02
URL: http://ruthsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback