ROSA BANDET-DYGNET, KL 13-24

På plats i den rosa spinningsalen!


Mitt första pass kl 15


Mina Ride of Hope-kompisar!

Anna cyklade 12 timmar på rad!
Göran lyckades missa två tåg, åka taxi Uppsala-Stockholm och köpa ny tågbiljett för att cykla 10 timmar för Rosa bandet!


Jag är fokuserad på cykeln...


Sara som delade cykel med Nilla under hela dygnet.
Stefan som cyklade HELA dygnet, 25 timmar!


Skoproblem. Hela klossen lossnade...


...och satt kvar i pedalen.

Detta trots, eller på grund av, att jag hade hela tre rara karlar som hjälpte mig montera dem..?

Mellan mina pass roade jag mig att kolla på Roller Race.



Ett gäng herrar ställde upp de här cyklarna och så tävlades det man mot man, kvinna mot kvinna. Det gällde att cykla så fort man bara kunde. Väldigt underhållande! Kolla filmerna...

Själv sparade jag dock på krafterna till kommande pass.


Förberedelser


Kläderna rök efter ett par omgångar!


Den obesegrade mästaren cyklade ofattbart snabbt


En halvtimme vilade jag på gymgolvet, bredvid hantlarna innan det var dags att köra igen...

Kommentarer
Postat av: Dessi

Det verkar ha varit jättekul! :) Jättefina bilder också. Har du ny kamera? :)

2009-10-25 @ 22:20:58
URL: http://www.dessi.se
Postat av: Persa

Haha! Har du fortfarande kvar den sovsäcken? Nostalgitripp!!

2009-10-26 @ 23:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback