DAGENS TRÄNING

Crosstrainer, 5 min.

Uppvärmning

Styrketräning, 70 min

Hade träningssällskap av Emelie och jäklar vad roligt att få testa nya grejer och att bli pushad på gränsen direkt. Jättetrevlig och gullig tjej mellan övningarna och påstridig och jobbig under repetitionerna och sa att jag orkade två till, fast jag hade mjölksyra som sprutade i axlarna... Jag skulle gärna ha henne som personlig tränare! Väldigt peppande att hon var så snygg och vältränad också. En riktigt bra pass med andra ord.

Vi körde axlar och triceps:
Axlar smiths sittande,
Triceps  CC,
Axlar baksida press maskin,
Triceps hantlar liggande,
Axlar raka lyft hantlar,
Dips-maskin,
Axlar stående rodd, V-handtag CC.

Löpband, 40 min


20 min: Gick på lutning 3,0
20 min: Intervaller lutning 3,8,11,15,15,15,6

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad skoj att ha med sig en egen "PT". Det blir ju så mycket roligare att träna då..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback