GÅRDAGENS TRÄNING

Löpning, 30 min

4,6 km. Kände mig mer eller mindre tvungen att ge mig ut en liten sväng den här veckan. Jag vet ju att det blir svårare och svårare annars. Skönt att springa utomhus trots att det är mörkt och lite kallt. Dock klädde jag mig för varmt idag igen. Det är svårt det där med att reglera temperaturen.

Power-yoga, 60 min

Inspirerad av helgens Body Balance gav jag mig på yoga men oj vad stel jag kände mig idag och det var en massa svåra övningar som jag inte hade en chans att klara av.

Vi skulle även göra solhälsningarna själva i vår egen takt men jag kände att jag behövde lite mer guidning och behöver påminnelse om vad som ska sträckas ut, vad som ska lyftas och så andningen. Att stå på huvudet gick inte alls, det gjorde ju ont på hjässan. Inte ett jättelyckat pass men fick åtminstone stressa ner och sträcka ut kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback