ROSA BANDET-DYGNET, KL 00-08

Klockan 01 körde jag igång med nattpassen.



Hade prickat in två cykelpass med video. Dock var det första passet enbart foton från en Italien-cykel-resa och inte riktigt så häftigt som jag hade hoppats på... Dock bra musik med blandning av disco och rock!


Jag och Markus från Ride of Hope

100 % rock hette det andra passet. Videofilmen bestod av musikvideorna till rocklåtarna.

Riktigt bra drag och vi sjöng med i flera låtar! Häftigt att sitta mitt i natten och svettas tillsammans med 20-30 andra galningar!


Rockpasset

Efter mina två inbokade pass var jag på topp och kunde inte motstå frestelsen att sitta kvar och köra nästa timme också...

Anders Nilssons beskrivning lockade mig och jag vet ju att jag kan bestiga Kebnekaise.


Anders hade med sig fjällkartan

Efter tre pass köpte jag en varmkorv i Rosa Bandet-kiosken och tog sedan en skön dusch.

Sen väntade min sängplats i gymmet och jag fick c:a tre timmars sömn innan jag klev upp till nästa utmaning...

Kommentarer
Postat av: Susanna

Åh så roligt med alla bilder!!! Superroligt att ses, hoppas vi hinner prata lite mer vid något annat spännande event i framtiden. Förstår inte hur du lyckades se vara så pigg och fräsch trots att du bott på gymmet hela dygnet, imponerande!

2009-10-25 @ 23:19:37
URL: http://powersus.blogspot.com
Postat av: Malin

Roligt med så mkt bilder så även jag får lite koll på er helg. Ser såå roligt ut!! Ja nästa år vill jag oxå vara med!! Så fort jag får almanackan för 2010 får jag nog skriva in alla roliga saker som händer så man inte hinner boka nåt annat innan :)



Ja till helgen lär jag nog vara frisk. Väldigt förkyld nu men ska nog hinna gå över.

Jag slutar 13 på fredagar så jag kan åka närsom. Hade tänkt hinna valla mina skidor på fredagen oxå, men ska förhoppningsvis inte ta för lång tid.

2009-10-26 @ 10:25:24
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Anders

Hej! Kul att du stannade kvar. Måste erkänna att det gjorde gott, ditt leende och glittrande ögon gjorde gott för energinivån för mig. :-)

2009-10-26 @ 13:11:17
URL: http://sportlifecykel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback