GÅRDAGENS TRÄNING

Crosstrainer, 45 min

Testade att köra den maskinen som kondition istället för att springa. Det kändes minimalt i benet så jag fortsatte. Körde ett intervall-pass på level 5. Härligt tungt på högsta topparna, kunde knappt dra mig framåt/runt med både arm och benkraft.

Rodd, 15 min

Har fått för mig att rodd är riktigt bra träning inför skidåkningen så jag ville köra en liten stund. Efter tio minuter hade jag ont i rumpan av den hårda sitsen och var riktigt uttråkad. Försökte öka för att pressa mig själv men det gick knappt men inte heller tappade jag fart fastän jag kände mig trött och oinspirerad. Lite underligt.

Låg mellan 2:15-2:30 min/500 m.

Styrketräning, 10 min

Snabb genomgång av armhävningar, situps, benlyft. Lite surr med Emelie under tiden och något ofokuserad.


Kommentarer
Postat av: frida

crosstrainerna är nog riktigt bra för skidåkningen. men rodd är såå tråkigt, håller med dig om att 15 min på rodd är jäkligt länge.

2009-11-21 @ 19:38:17
URL: http://fridfullt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback