DAGENS TRÄNING

Crosstrainer, 10 min

Uppvärmning.

Body Combat, 60 min


Det var flera veckor sedan sist och nu var det så där grymt kul och härligt som det bara kan vara när man får slå, svettas och sparkas och allt bara sitter. Grym känsla. Väldigt jobbigt var det också och så fort jag ville sluta hoppa eller benet darrade av höga sparkar så tänkte jag "Vasaloppet" och tog i lite till. Det här går att jämföra med ett intervallpass med höga pulstoppar.

Crosstrainer, 20 min

Level 5, bläddrade lite i en tidning och tiden gick fort.

Kommentarer
Postat av: Anki

Combat är verkligen hur kul som helst.. och jobbigt..:) Alldeles för länge sedan jag körde det nu...

Postat av: Lina

Åh Combat, som jag saknar det. I slutet i Gävle var jag helt fast i det. Svetten bara rinner och man får verkligen ta ut sig. Här finns det inte på gymmet jag går :-( Här får jag istället köra PSI, då man kör mot en säck. Väldigt jobbigt och roligt det också, men combat i all ära! :-)

2009-11-10 @ 09:46:46
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Miss Agda

Grymt att du kan ha sån fokusering på vasaloppet, snacka om att ett tydligt mål ger motivation! Precis hemkommen från Combat -tufft men KUL!

2009-11-11 @ 20:28:32
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback