DAGENS TRÄNING

Ja, jag kom iväg, så härligt! Body pump stod på schemat.

Styrketräning, 60 min

Body Pump:
Uppvärmning, 7,5 kg.
Ben 12 kg.
Rygg 12,5 kg.
Bröst 7 kg + armhävningar.
Triceps 4,5 kg.
Biceps 7,5 kg.
Axlar 4,5 kg + hantlar 2kg st + vikt 5 kg bakom huvudet + armhävningar.
Benböj/Utfall 10 kg (5kg hantlar x 2).
Mage 2,5 kg vikt.
Armhävningar och gungande planka.

Eftersom jag redan hade träningsvärk i rumpa, lår, bröst, axlar och mage sedan igår så tänkte jag ta det lugnt. Jag sa tom till instruktören att jag tänkte maska lite. Men det blev samma vikter som vanligt... kanske gjorde någon repetition mindre när benen helt enkelt inte bar längre eller när biceps bara slutade fungera men i övrigt kändes det över förväntan. I armhävningarna och plankan börjar jag känna mig riktigt stark! Härliga känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback