VÄRK

Träningsvärk - musklerna förbereder sig för mer träning.

Det låter i alla fall mer hoppfullt än vad det känns. Om jag anstränger mig och känner efter riktigt noga kanske det har lättat lite lite från igår. Men jag jämrar mig fortfarande bara av att resa mig från stolen, skratta till eller bara generellt röra på mig. Då har vi inte kommit till hur det känns att gå nerför en trappa eller behöva klänga på toalettväggarna bara för att försöka sätta sig ner och undvika en rejäl duns på sitsen när musklerna inte lyder.

...förbereder sig för mer träning... okdå.

Kommentarer
Postat av: emilia

Träningsvärk är jätte jobbig men jag tycker att det känns lite roligt nästan att ha det.

2009-03-12 @ 14:59:17
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hihi, träningsvärk kan vara riktigt jäkligt men det är i alla fall den bästa värken! Jag hade galen träningsvärk efter dubbla pass yoga i måndags och tisdags men nu äntligen kommer jag helt och hållet ner i "hunden", vilket jag inte gjort någonsin. Träningsvärken fanns där dagen efter som en påminnelse om gårdagens bragd!



Vad händer i helgen då?



Kram Emelie

2009-03-13 @ 13:00:49
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback