HÄRNÄST

Efter att idag ha fått en inbjudan till Vårruset där jobbet sponsrar anmälning och t-shirt så har jag bestämt mig. Jag kör!

Tror dessutom att det kan bli jätteroligt att träna inför en "kortare" distans. Under 30 minuter ska jag absolut. Men just på tävnlingsdagen slår ju den ökända trängseln till. Det ska gå hur som helst.

VAD: Vårruset, 5 km
NÄR: Den 28 maj 2009
VAR: Norrköping
MÅL: Under 30 min (får återkomma när jag testat springa distansen några gånger)

Det känns jättekul att ha ett riktigt mål för vårruset. Jag har sprungit loppet otaliga gånger med gamla fotbollslaget och tidigare arbetsplatser men aldrig gått in för det.


Kommentarer
Postat av: emilia

Jag ska nog också springa vår ruset, fast här i gbg då!

2009-03-18 @ 20:07:50
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag väntar också på att mitt jobb ska ta tag i det där :-) Synd att Blodomloppet var samma dag, hade varit kul att springa det med. Hörs imorgon!

2009-03-18 @ 22:33:20
Postat av: JoHo

Men LÄTT att du klarar under 30 min - INGA problem! Jag tror snarare du ska ha en målsättning under 25 min... det tror jag går finfint med tanke på din kondition (som jag helt fräckt baserar på hur mycket du tränar och din tid på Tjejvasan ;))

2009-03-20 @ 22:37:44
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback