DAGENS TRÄNING

Roddmaskin, 9 min.

Uppvärmning.

Löpband, 20 min.

Hade inte riktigt så mycket tid som jag trodde att jag skulle ha innan passet och försökte springa lite fortare. 10 min på11,1 km/h och sen 10 min snabb prom.

Crossfit, 30 min.

Två övningar parallellkörs i 21, 15 och 9 repetitioner. Idag var det:
Frivändningar. Utfall på bräda med stång på axel. Upphopp på bräda med djupa benböj. Axelpress med benböj. Bicepscurl. Armhävningar med en arm på bräda. Klättrande armhävningar. Knälyft mot mage med armbågar på bräda. Fällknivsarmhävningar. Plankan med knähopp. Grymt jobbigt!

Löpband, 40 min.

Rask promenad i hastighet mellan 7,0 och 7,5 i lutning 3,0 till 4,0. Gick och lyssnade på min ljudbok och tiden bara försvann.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hrm, jag tänkte fira våren genom att ta ett utomhus löppass idag. Här skiner solen från en klar himmel trots att det är nästan nollgradigt...kanske lite för kallt fortfarande? Jag vet inte, eller så blir det löpband men jag orkar aldrig lika mycket när jag springer på löpband, det är så trist. Ljudbok var ju ett bra tips förstås. Ska nog prova det!



Kram

2009-03-17 @ 08:46:23
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback