NY SUMMERING

Jag är en siffernörd och måste plussa ihop helgens bravader. Summan av mina cykelpass...

17 maj: 27 km
19 maj: 57 km
25 maj: 43 km
29 maj: 38 km
30 maj: 43 km
31 maj: 46 km
                            

Totalt: 254 km

Bara 46 km kvar för att sno ihop 30 mil innan loppet. Det känns hoppfullt.

Frågan är vad som är bästa upplägg inför lördagen. Ett längre pass tisdag kväll och ett kortare onsdag? Vila torsdag och fredag kan nog behövas? Idag, efter tre cykeldagar på rad, är mina ben stumma och genomtrötta.

Kommentarer
Postat av: Dessi

Jag är så himla imponerad av dig! :) Det är så kul att läsa om dina äventyr, äventyr som jag själv skulle vilja uppleva. Och när du skriver om dem är det ju nästan som om man vore där själv. Vilket go det är i dig!



Bamsekram till fina du :)

2009-06-01 @ 14:06:49
URL: http://www.dessi.se
Postat av: Malin

Jag tänker köra ett pass idag. Vila tis. Cykla onsdag. Vila tors, fre o lör. Ev. ett vääääldigt lätt pass på fredag.

Så kör ett pass på tisdag sen ska du vila eller köra en aktiv vila (du kan cykla jättelungt) (har läst på från cykla.se :)

2009-06-01 @ 14:37:55
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback