FRÅGA

Jag har försökt att undvika att skriva direkt till er som läser. Det sker ju indirekt varje dag genom alla inlägg. Men jag vill hävda att jag skriver för min egen skull - även om kommentarer och responsen har gett och ger något som jag aldrig kunde tro var möjligt. Det här var och är mer min dagbok, ett verktyg att utvecklas på träningsfronten och det har utvecklats till att en stor del sker genom inspiration och feed-back från andra bloggare. Otroligt roligt!

Jag känner ju en del av er som läser, andra har bloggar jag följer och några förblir nog anonyma.

Till saken: Eftersom mina resplaner har gått i stöpet och jag börjar bli lite desperat gör jag därför ett försök i detta träningsforum. Om någon vänlig själ åker förbi Norrköping eller någonstans i närheten och är på väg mot Vansbro den 11 juli för tjejsimmet så skulle jag gladeligen betala för en plats i den bilen(och uppskatta sällskapet). Eller om det finns någon Norrköpingsbo som vill agera chaufför/medresenär så blir jag också glad. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh jag som du vet skulle vilja ha sällskap till Halvsimmet på fredagen ;) Varför kan vi inte tävla på samma dag istället skulle ju vara enklare :)

Annars finns ju mitt förslag, men då måste du ju ta några timmar ledigt på fredagen o vi måste ha ett boende över natten.

2009-06-21 @ 09:54:50
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Thomas

Hej Annika!

Jag brukar läsa lite i din blogg ibland och såg att du var i behov av skjuts till Vansbro.



Ja bor också här i Norrköping och ställer gärna upp som chaufför åt dig då om du vill. Har aldrig sett Vansbrosimmet "live" förut så det skulle vara roligt att åka dit och titta någon gång har jag tänkt. Och varför inte passa på när någon dessutom behöver skjuts dit...?



Tänkte själv börja lite med cykling igen och har surfat runt lite på diverse sidor om detta och hamnade här. Tycker du har en bra blogg som ger en motivation. Så jag tillhör en av dina anonyma blogg-läsare:-)



Är du intresserad av skjuts är det bara att du hör av dig.

/Thomas

2009-06-21 @ 22:52:23
Postat av: Annika

Svar till Thomas:



Tack för ditt snälla inlägg! Och generösa erbjudande!



Men inte kan du köra upp om du inte ska simma själv? Det skulle inte kännas rätt!



Mina föräldrar har diskuterat och planerat om sin semesterrutt för att kunna eskortera mig till Vansbro nu men tack för ditt förslag!



Hoppas du tar upp cyklingen och ger dig till känna igen!



/ Annika

2009-06-24 @ 10:07:42
URL: http://tremil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback