FASCINERAD

Det finns så många ord som passar in men jag är bl.a. nöjd, stolt och glad över mina ben som trampade och trampade utan att klaga eller gnälla under hela loppet.

Och nu är jag rent av fascinerad över att jag inte känner något i kroppen, varken igår eller idag... (förutom en tung molande huvudvärk som inte vill ge sig.)

Jag trodde nog att benen skulle kännas lite sega, att nacken skulle ge sig till känna och armbågarna eller handlederna som jag känt av när jag cyklat kortare turer tidigare.Men nej, kroppen säger ingenting. Inte ett spår av att jag cyklade tio mil i lördags. Häftigt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Anki

Vad skönt att inte känna av något... Jag mår faktiskt också riktigt bra idag. Känner av mellan skulderbladen bara men imorgon räknar jag med att vara helt återställd. Blev nog stel av bilåkningen också eftersom vi hade 50 mil enkel resa att köra...



Däremot märker jag verkligen av på min kropp att den kräver mer energi nu ett par dagar än vad den brukar. Äter jag så känns det som jag är hungrig på en timme igen. Så blir mycket mat de närmsta dagarna..:)



Jag såg också notisen om medaljen och tydligen ska man ju kunna byta ut dem nästa år. Har jag cyklat 100 km vill jag ju inte att det ska stå 90 km även om det inte spelar jättestor roll...

Postat av: izza

Det verkar som om ingen hade träningsvärk efter loppet! Var precis inne hos Sofy och läste lite, hehe. Starka tjejer helt enkelt!!!



Joo, tiden är helt klart en av mina bovar också! Men jag har precis insett att jag spenderar alldeles för mycket tid på jobbet, så jag ska försöka prioritera träning framför jobb ett tag igen! För man mår ju så bra av träningen när man väl tar sig iväg! Och så är det ju kul också! :)

2009-06-08 @ 17:27:45
URL: http://runrunner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback