DAGENS TRÄNING

Simning, 30 min.

1 000 meter. Bestämde mig för att simma 20 längder och trodde in i det längsta att bassängen var 25 meter. Tyckte dock att jag trots gårdagens festande var lite väl långsam med 30 minuter för 500 meter. Men det visade sig att varje längd var 50 meter. Vilken glädje! Dessutom endast bröstsim och utan simglasögon.

Promenad, 31 min

3,93 km. En riktigt snabb och jobbig power-walk runt Strömmen. Svetten rann och det var skönt att få lite tryck i benen i några uppförsbackar.

Kommentarer
Postat av: emliscious

härligt =)

simning står högt på min training- to- do- list =)

2009-06-29 @ 08:38:16
Postat av: Anki

Det finns ju som sagt två bloggar. Hade bara den här först men sedan var det många som jag känner som upplyste mig om att de antingen hatade att läsa om min träning och andra som menade att det var det enda intressanta så då gjorde jag två bloggar av det så blev alla nöjda...;)



Är som sagt helt underbart att bo så nära vattnet nu på sommaren..



Låter som du har kommit igång bra med din simträning. Jag åkte till badhuset en gång i början av juni sedan stängde de för sommaren så sedan dess har jag inte simmat något mer. Funderar på att träna lite i älven nu när temperaturen börjar komma upp litegrann.... Det är ju faktiskt inte alls långt kvar nu, tur att jag inte har så höga förväntingar på just simningen. Känns som att det få gå lite som det gör där..:)

2009-06-29 @ 09:28:21
URL: http://metrobloggen.se/anki85

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback