SAMMANFATTNING v 3

Riktigt bra träningsvecka med bara en vilodag och så mycket som fyra löppass. Det får duga när jag inte har tillgång till snö och skidträning. Dessutom min första mil på löpband utan något stopp! Toppat med ett styrkepass, combat och dessutom den första simlektionen i min crawl-karriär så är jag mycket nöjd med föregående vecka.

Maten var fisk, fisk, fisk och frukten var också en succé. Fortfarande godis som slinker ner nu och då men det känns som att jag unnar mig det när jag är så duktig med det övriga målen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken bra vecka!! Önskar jag kunde träna lika mkt, men får nöja mig med min träning o hoppas att jag kan öka succesivt.

2009-01-20 @ 12:49:54
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback