SAMMANFATTNING v. 4

Bra träningsvecka och trots vissa andra uppdrag på kvällarna och ett migränanfall så fick jag till lite träningstid. Plus att all träning på skidor känns så välbehövlig. Gjorde mitt första alldeles egna besök i gymmet och styrketränade i måndags och överlevde. Klarade den andra simtimmen på crawlkursen och körde ett dubbelpass i torsdags och lyckades öka vikterna på pumpen lite.

Helgen var verkligen rekreation med fjälluft och ett härligt positivt gäng och trots förutsättningarna med snöstorm så har jag skrattat massor och mått gott!

Mycket fisk och ok mathållning i veckan. Avslut i helgen med två hamburgermål och massa smågodis och choklad i bilen. Känner redan att det är tungt att vänja sig av vid sockerintaget på måndag morgon. Ajaj, det är bara att komma igen. Mer matlagning i veckan och måste hitta fler bra kolhydratkällor och nyttiga pålägg eftersom jag inte kommer kunna ( inte vill) sluta med mackor.

 

Två nätter i en fjällstuga gör susen för själen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback