KLASSIKERN

Ja, nu skulle man väl kunna säga att det är officiellt. Att jag tänker försöka genomföra hela tjejklassikern.

Det kanske är lite dumdristigt med tanke på att jag inte ens lyckats genomföra tjejvasan ännu... men jag tycker att det är grymt kul att träna och känner att det går bättre, jag mår bättre och så vidare. Jag har ju redan börjat med simträningen och cyklingen har jag hela våren på mig att träna. Löpningen börjar också bli roligare och roligare.

Så idag har jag anmält mig till Vansbro tjejsim, mest för att det imorgon är sista dagen innan det blir dyrare att anmäla sig. Är man ekonomisk så... Kanske finns det någon mer där ute som funderar, så gör slag i saken idag och spara en slant på köpet. 

 

Kommentarer
Postat av: Lina

Klassikern åh vad roligt, vilken utmaning :-) men med stark vilja som jag tror att du har så det bara smäller om det så fixar du den :-) Vad har du tänkt för cykel? Nyfiken :-) Någon gång i livet tänkte jag också ge mig på klassikern! Skidorna skulle jag va mest nervös inför, hehe, kommer ju från småland så har inte åkt så mycket skidor i mina dagar. Men det är ju bara till och lära :-) allt går om man bara vill!



Jo jag tänkte köra Vätternrundan 30 mil. Det kommer bli mitt längsta cykellopp, men kanske också det roligaste. Gemenskapen och glädjen över att cykla omkring alla andra cykeltokar :-) Har även bokat in mig på energitrampet 12,7 mil. Sen tänkte jag köra lite tävlingar, ska gå med i en cykelklubb här till våren, så cykelår 2009 kommer bli en utmanande resa, massa utveckling hoppas jag. Kommer att vara som en svamp, suga in all kunskap jag bara kan på cykelbanan :-)



Ha en fin helg!

2009-01-30 @ 09:36:43
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Malin

Nej inte är det dumdristigt inte!! Jag vet att du kommer klara det galant så duktig som du är med din träning. Eftersom jag gjort den vet jag att det inte är några som helst problem för dig.



Hoppas du får det jättemysigt i storstaden!

2009-01-30 @ 13:25:33
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback