DAGENS TRÄNING

Löpband, 45 min

Testade att öka lite från igår och satte hastigheten på 9,0. Det kändes också bekvämt att springa och efter 35 min höjde jag till 11,0 och det var en utmaning att klara de sista tio. Jag försökte tänka teknik, kontroll och styrka. Jag försökte peppa mig själv och tänka positivt. Det gjorde ju inte ont någonstans. Det började ju bara bli jobbigt, men det skulle jag klara. Några minuter var otroligt långa när jag försökte räkna steg för att få tiden att gå men det var helt fel taktik. När jag hade klarat nio minuter och det kändes hyfsat lätt ändå var jag bara otroligt nöjd med den känslan och njöt och log hela sista minuten. Det är ju ett stort framsteg att jag bara kan springa utan problem i 45 minuter. Det är nästan lite roligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback