SAMMANFATTNING v 6

Just ja! Det var ju det här med veckosammanfattning nu igen... Onsdag idag men bättre sent än aldrig.

Förra veckan, låt se, testade x-fit för första gången och gillade det. Fortsatte träna på crawltekniken, körde spinning för första gången på en lång tid, klarade av torsdagens dubbelpass och sprang en mil i lördags och åkte skidor helt på eget bevåg en mil i söndags. Träningen kan jag inte vara annat än nöjd med.

Om jag däremot ska rannsaka mig själv så har jag sovit alldeles för lite och ätit för mycket sötsaker. Jag känner mig större igen också men vill gärna inbilla mig att jag fått störe benmuskler sedan jag börjat med styrketräningen. Jag har ju sådana förskräckliga anlag att bygga lårmuskler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback