PLANERING

Jag har börjat snegla på lite lopp som går för att ha lite mindre delmål med min löpning.

Bland annat så finns Vårruset, 5 km och Blodomloppet, 5 km eller 10 km. Men nu har arrangörerna planerat så dåligt att bägge dessa lopp går av stapeln den 28 maj. Vårruset i Norrköping och Blodomloppet i Linköping visserligen men de torde konkurrera om samma intressenter eftersom dessa städer enbart ligger fyra mil ifrån varandra.

Jag har inte bestämt mig än vilket lopp som passar mig bäst, jag jobbar ju i Linköping men bor i Norrköping. Vet heller inte om jag skulle klara att springa/träna/förbättra mina 10 km men man ska ju sätta höga mål? Det beror nog lite på om min arbetsgivare går in och sponsrar anmälningsavgiften till något av loppen.

Efter kvällens trötta ben och en dum skalle som bara ville räkna ner tiden känns det lite omöjligt vilket som...




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! tusen tack för din gulliga kommenatar inne hos mig, jag blev så himla glad!



Vad spännande att du ska köra tjejvasan, det är ordentligt tufft kan jag tänka. Jag är i fjällen för tillfället och har lite begränsad tillgång till datorn men jag ska kolla runt härinne lite mer när jag kommer hem!



Kul att "träffas";)



Ha en skön kväll!

/Emelie

2009-02-02 @ 21:42:36
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback