LATA DAGAR?

Jag har dessvärre ingen träning att rapportera de senaste två dagarna, men jag har varit hyfsat aktiv trots det. Diskat ett porslinsberg, tvättat sex maskiner och sprungit upp och ner i tvättstugen lika många gånger, städat lägenheten. Jobbat över en hel massa timmar, kollat på både let's dance och melodifestivalen. Powerwalkat till en loppis. Gått hem igen, minst lika snabbt när jag insåg att jag inte hade pengarna med mig. Gått till loppisen ytterligare en gång och sedan hem igen. Provat massa kläder och dansat med ipoden i öronen framför spegeln. Suttit i timtal och försökt koda om min blogg. Varit på överraskningsfest och druckit två cider och ätit massa onyttigt.

 
Middag                                               Vacker dag

 
Secondhand-fynd                           Partyparty

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nämen oj vad kul, ser man på, lite privat-Annika minsann ;) Jag har visserligen vant mig att läsa om din träning men det är ju riktigt kul när du bjuder på lite annat också!

dyrt och absolut inte hållbart i längden att handla allt ekologiskt. man får välja sina strider och köpa det man tycker är viktigast ekologiskt, kött, ägg och mjölk till exempel. Vad det gäller plastförpackningarna har du kanske tänkt på att de på ekologiska varor är lite tunnare och prassligare än de vanlig aförpackningarna. De är nämligen oftst bilogiskt nedbrytbara och utgör därför ingen stor miljöfara. Men jag håller med, bättre inga förpackningar alls! Dessutom blir ju grönsakerna fortare dåliga!



Jag säger som jag har sagt förut, det är omöjligt att alltid göra rätt, man får helt enkelt göra sitt bästa.



Ha en skön fortsatt söndag!





Apropå det där med ekologiskt, ja, det blir riktigt

2009-03-01 @ 15:44:56
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-01 @ 15:47:44
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback