IPOD

Jag är så himla glad över min ipod. Jag har börjat lyssna på min första ljudbok och det är fantastiskt. Jag trodde inte att det var något för mig men - man vet aldrig förrän man prövat, som mamma brukade säga. Jag blev också anti Dan Brown när han var som mest i ropet och "alla" läste Da Vinci-koden. Men nu lyssnar jag på hans andra bok, Änglar och demoner och är fast!

Jag pendlar till jobbet och hinner faktiskt lyssna något kapitel innan jag somnar som vanligt. Igår piggade jag upp kvällens diskning med några kapitel. Uppfinningen är klockren, boken är bra och uppläsaren, som jag trodde att jag skulle irritera mig på, är otroligt duktig.

Nu skulle alltså detta underverk även kunna göra löpningen lite lättare. Jag är beredd att prova.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har aldrig provat ljudbok men alla säger att det ska vara så bra. Men nu när man pluggar så hinner man inte mer så många andra böcker än kurslitteraturen:-(



Det är ju helt klockrent att du går av tåget i Gävle då ju :-) Jag vet inte om man får ha med cykel, men nog tror jag på det! :-) Ibland brukar det stå i mån av plats. Det står säkert info om det på hemsidan.



nu är det snart lets dance och jag är spikad framför tv :-)



ha en fin fredagskväll!!



2009-02-27 @ 19:01:11
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det kommer den säkert att göra! Om du inte redan läst den så kan jag varmt rekommendera "Låt den rätte komma in" En helt fantastisk bok som jag bara inte kan glömma! Keep up the good work!

2009-02-28 @ 17:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback