DAGENS TRÄNING

Längdskidor, 80 min

Yes! Ett extra skidpass idag! Fick erbjudande om att åka med till Sya (som haft konstsnöspår hela vintern) och åka på deras nu 6 km perfekta spår! Åkte först ett varv med Micke som gav tekniktips och feedback på min stakning. Otroligt roligt att känna att jag utvecklats och att jag faktiskt kan staka när förhållandena är bra. Är grymt nöjd med att jag åker på egenvallade skidor dessutom. Det föll lätt lätt nysnö och det var snart kolsvart ute men det var otroligt skönt att åka.

Tog sedan ett och ett halvt varv till och som vanligt går det bättre när jag kan banan och vågar satsa i backarna och kan ta tillvara på farten jag byggt upp. Körde mycket mer stakning än jag brukar och tänkte på de nya tipsen och mjölksyran kom krypande i triceps. Kände även trötthet i ländrygg, rumpa och mage. Då gör jag rätt!

Totalt 14,80 km.


Mycket nöjd efter 15 km!


Min vackra kväll! Snö, skidspår, elljus, starten på stadion.

Kommentarer
Postat av: Erica

DU är såååå DUKTIG!! Jag kommer att "heja" ända från s-vall när du åker gumman...kanske vi ska surra lite på tele så man får lite updates på vad som hänt sen sist? ;-) kraaaaaaaaaaaaaam

2009-02-11 @ 22:37:31
URL: http://wonderwoman80.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad härligt glad du ser ut!

2009-02-12 @ 09:07:01
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: Lina

det känns jätte kul att börja med yoga. Provade några poser igår kväll efter träningen, och vissa sträcker ju så himla skönt! Jag tror stenhårt på yoga nu :-)



Åh vad härligt att det känns rätt :-) Underbar känsla när man känner att det verkligen tar där det ska ta :-) Ser så himla härligt ut att få vara ute och aktivera sig, längtar så tills jag får ta ut min kärlek på vägarna!



Så snygg din nya underställströja var!

Vill också ha ;-)



Ha en fin torsdag! :-)

2009-02-12 @ 09:14:14
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: JoHo

Åh, men jag ska OCKSÅ åka Tjejvasan!!! Men några 15 km har jag hittills inte fått ihop (på en runda). Men nu blev jag inspirerad, KUL! :D

2009-02-12 @ 10:46:39
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback