DAGENS TRÄNING

Simning, 60 min.

Jag ska aldrig mer påstå att simning är lätt träning. Fy vad trött jag blev idag. Jobbat sjukt mycket benspark och fick nästan kramp i både vader och fötter. Axlarna känner jag också av eftersom vi crawlat mest hela tiden och jobbar mycket med armarna. Idag har jag utvecklat min andning och blivit bättre på att vrida huvudet åt sidan och inte så mycket framåt. Stoppa ner huvudet ordentligt under vattnet för att få ner höfterna.

Promenad, 36 min.

Har pillat och joxat med min nya klocka men hjälp vilken tid det tar innan jag har lärt mig allt. Kommit fram till att sträckan är 1,76 km enkel väg och att det innebar att jag förbrände 83 cal på den sträckan. Jag får återkomma till klockans uppgifter framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback