GÅRDAGENS TRÄNING

Lite blandat kolijox. Noterar att det är väldigt mycket folk på gymmet helt plötsligt och svårt att få de maskiner och vikter jag planerat. Trist.

Roddmaskin, 10 min

Intervaller 1 min: 1:55-2:05 min/500m
Vila c:a 2:25 min/50 m

Crosstrainer, 10 min

Level 8. Varvade med handtag och utan handtag.

Styrketräning, 45 min

Mage och rygg. Situps på pilatesboll, 3x20.
Ryggresning på mage m armar & ben, 3x20.
Plankan x 2.
Lats drag 39 kg, 3x8.
Belly back m 5 kg, 3 x 10.
Hängande situps m 5 kg, 3x20 + sneda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag tror minsann det är många som tränar innan JUL nu. Helt galet med folk. men ska verkligen inte gå och träna vid den tiden mer nu :O

2009-12-08 @ 11:05:25
URL: http://capturethismoment.blogg.se/
Postat av: Lina

Trainer frågan den är svår!

Jag köpte min billigt på blocket, hade tur att hitta en där. Den är inte så märkvärdig i funktionerna, det finns 5 motståndsökningar på en knapp och sedan går det ju växla på cykeln. Tycker att det funkar! När jag var på jakt efter en trainer så gjorde jag ett blogginlägg på cykelklubben och frågade efter hjälp av experterna där :-) Jag fick många svar. Så det är ett tips! :-)

jag vet att det är många som använder biltemas trainer och är mycket nöjda över, den är rätt billig och verkar funkar bra. Lycka till i jakten :-)

2009-12-08 @ 21:22:36
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: frida

du kör ju på jättebra så du behöver nog inga mål :). jag presterar dock lite bättre nu när jag satt upp målen.

2009-12-09 @ 19:24:08
URL: http://fridfullt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback