DAGENS TRÄNING

Spinning, 45 min

Tjoho, tillbaka i ett gym! Vilken härlig känsla! Fick sällskap av gulliga Elin som alltid piggar upp stämningen och det var lite spännande att köra på nya cyklar och ny instruktör. Svettigt och jobbigt var det i alla fall.

Core, 30 min

Första gången på Core någonsin, tror jag. Mycket styrkeövningar för mage och även smidighetsövningar. Kändes bra.

Löpning 15 min

Testade löpbandet och sprang 10 min på 11,0-11,5 km/h och sedan 5 min på 8,5-9 km/h. Måste spara lite krafter till imorgon då jag har löpning på mitt tänkta schema.

Kommentarer
Postat av: Anki

Core är ju faktiskt riktigt skoj, brukar vara riktigt jobbigt i alla fall..:)

Postat av: Lina

Trevligt med träningssällskap! :-)

Och kul med nya cyklar och ny instruktör!



Jag körde också spinning 45 idag, men det var liiite sega ben, tur man har vilja av stål och kämpar på ändå :-)



Kram!

2009-08-12 @ 23:24:46
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Malin

Åh ni är så duktiga med träningen du o Lina. Jag blir såå sugen. Vet inte hur mkt jag vågar köra, dessutom har jag inte hunnit. Golfrunda i tisdags o värdning på friskis igår. Ahhh så svårt att hinna med allt när man jobbar....grrr....vill ju träna!

2009-08-13 @ 06:49:32
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback