SNABBMAT x 2

Lunchen intogs i sol, på en bänk på torget i Linköping. En gammal favorit, Italian BMT från Subway.

Med mörkt bröd och utan ost tillsammans med ett glas vatten blev det en ok snabblunch.



Middagen hämtades på supertrevliga sushi-restaurangen Kimono. Den här sushin är oslagbar. Lax, jätteräkor och avokado. Tänk att man kan beställa bara det man tycker är absolut godast. Fantastiskt!



Intogs gjorde även denna måltid på en trappa i solen som värme Norrköping ikväll. Mmm, njutning på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh sushi, finns det något godare? Vad härligt det ser ut. Men du ska alltså upp i snön över påsk? Vad ska hittas på där, är det skidor igen?



Jag har också åkt norrut över påsken, till Kalmar ;) Ja det är ju svårt att åka söderut för mig...men det är skönt att åka iväg tycker jag, det blir lättare att slappna av då.



Drömmar är bra märkliga och det knepiga är att jag alltid drömmer så där knäppt. Vad konstigt att du slutade drömma när du började skriva ner Jag har skrivit ner någon enstaka gång och ibland hittar jag det där jag srkivit och läser igenom det. det är lika roligt varje gång!



Inte ska du känna dig tråkig för att du inte bjuder på dig själv här, det tycker jag verkligen att du gör och allra helst nu efter Vasan när du skriver om lite annat än tränng också. Dessutom gillar jag verkligen utbytet man har i kommentarerna, det är ju halva grejen liksom!



Stor kram på dig och hoppas att du har en riktigt härlig påsk och unnar dig lite påskäggsgott också, påskafton är ju trots allt en lördag ;)



2009-04-10 @ 12:12:07
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback