DAGENS PANIKTRÄNING

...eller vad man ska kalla den. Stressig och utan både inspiration och egentlig lust.

Roddmaskin, 15 min


3,225 km. Det här känns iaf som en riktigt bra träningsform. Ska försöka hålla i rodden och komma ihåg den bland alla andra roliga pass.

Löpband, 27 min.


4,8 km. Jag ville springa fort men var trött och oinspirerad. Varvade olika hastigheter mellan 11 och 12 km/h och gick lite däremellan.

Styrketräning, 15 min.

Sista minutrarna innan stängning.

Armhävningar, 3 x 15
Situps, 3 x 30
Tricepsarmhävningar, testade teknik och räknade inte
Plankan, 2 "långa", ingen klocka,

Summa summarum, bättre än inget. Nu har jag lite energi till att packa och fixa hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback