VINSTER

Genom att träna inför tjejvasan så kommer den här satsningen förhoppningsvis innebära ytterligare några vinster.

Att äta nyttigare och bättre är bra för min kropp. Gå ner lite i vikt eller bli fastare i kroppen.
Att äta mer ekologiskt och rättvisemärkt gör att det känns bra inombords.
Att äta mer frukt och grönt kan förhoppningsvis hjälpa mig att hålla mig friskare.
Att äta mindre godis är bra för mina tänder.
Att träna sägs motverka migränanfall.
Att träna innebär att jag får en starkare och friskare kropp med förstärkt immunförsvar.
Att träna frigör endorfin (kroppens naturliga må-bra-hormon) vilket motverkar stress.

Det finns säkert ännu mer fördelar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback