SAMMANFATTNING v 47

Fortsatt bra träning under veckan som gått. Vilodag i torsdags när jag var tvungen att uträtta ärenden och baka. Jag insåg för ett par dagar sedan att jag var missnöjd med förra veckans två vilodagar. Fastän jag har satt som mål att träna fyra dagar i veckan. Det stämmer ju inte. Jag reviderar nog målet för träning till minst fem dagar i veckan. Skulle också gärna ta en promenad de dagar jag inte får till någon träning.

Ätit fisk och vegetariskt och frukt men känner ändå att jag tappat lite fokus på kosten. Speciellt intaget av fikabröd som egentligen inte är min stora fallgrop. Godiset är ju mitt gamla stora begär. Men... ny vecka - nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback