SAMMANFATTNING v 48

Så var skidpremiären avklarad! (Eller ska man vara petig så har jag ju åkt skidor i år redan, fast det var i januari och april månad och utan en anmälan till tjejvasan. Då var mitt främsta syfte med skidåkningen att få inandas fjälluft och äta välförtjänade våfflor. ) Det var i alla fall första åket på mina egna skidor. Jag tog semester på fredagen för att få följa med till Orsa Grönklitt.

Fisk har jag ätit nästan varje dag denna vecka. Fruktintaget bibehålls också. Sömnen blev lite lidande men jag fick sovmorgon under helgen. Godis har det blivit igen. Ajajaj. Kan sträcka mig till att äta det på lördagar/helgerna men som det är nu är det inte ok.

Två vilodagar blev det men det känns ok eftersom torsdagen bestod av 5 timmars bilresa mot Orsa. Sammanfattningsvis nöjd!

Kommentarer
Postat av: Lina

Spännande med första tjejvasan!

Hur lång är den?

har du någon tid som du vill köra under?



Kämpa på! :-)

2008-12-02 @ 12:02:06
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Lina

Åh den dagen då jag vann den var helt fantastisk!

Jag hade bara ägt min racer i 3 veckor då och cyklat ute på den en gång innan loppet och då 5 mil. Men det hindrade inte mig att ställa upp, utmaningen sporrade mig till tusen :-) viljan är så otroligt viktig att man har! Det verkar som både du och jag ha den :-) Vilja av stål det kommer man väldigt långt på!

Jag lever fortfarande på lyckoruset efter den tävlingen! :-)



Innan jag började cykla ute hade jag inte provat på det, men spinning har jag kört i ca 8 år och är utbildad spinninginstruktör, så jag hade mycket därifrån tror jag. Spelade också fotboll innan det.



Cykelrea, åh det är ju alltid trevligt!

Den tycker jag att du ska besöka :-)



har du åkt mycket skidor innan?

har du fått hjälp med något träningsschema eller lägger du upp dina pass själv?



Ha det så bra i skidspåret :-)

2008-12-02 @ 14:13:43
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback