DAGENS TRÄNING

Längdskidor, 103 min.

Fick till sex varv och totalt 18,6 km! Mycket nöjd med det och att jag kunde hålla samma tempo rakt igenom. Inte helt slut efter detta heller men tidsbrist och förberedelser inför nyårsmiddagen gjorde att jag fick nöja mig. Ville fortsätta åka i Sidsjön eftersom det var ett så roligt och lättåkt spår. Dock otroligt mycket folk runt hela sjön idag, promenerande och skidåkande, dessutom en slalombacke som klipper spåret och gör att det blir lite avbrott i åkningen. 

Laddade med en festis och två dextrosol efter fyra varv och hade druckit mycket vatten innan. Mycket bra känsla. Runt 0 grader idag och lite blåsigt.

Varv 1: 18 min, varv 2: 17 min, varv 3: 17 min, varv 4: 17 min, varv 5: 17 min, varv 6: 17 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback