DAGENS TRÄNING

Spinning, 60 min.
Roddmaskin, 10 min.
Styrketräning, 20 min.

Det är julschema nu och ett lite kortare spinningpass. Jag körde på och tog i för att kompensera de 15 minuterna. Lika svettig som efter det längre passet.

Hade lite mer att ge och testade roddmaskinen för det ska vara bra skidträning. Trotsade alltså min egen osäkerhet och satt längst fram i salen när det i stort sett var fullt med folk på de andra konditionsmaskinerna. Bestämde mig för att ro 2000 meter och hjälp vad det tar bra i ryggen och vad ont det gör i händerna. Kan eventuellt vara en investering att satsa på träningshandskar?

Gick igenom lite styrkeövningar, situps 3 * 50 raka, 3* 50 åt sidan, armhävningar på knä 3 * 10, hunden 3 * 20 på varje ben, plankan räknade till 30 långsamt 3 ggr.

Kommentarer
Postat av: sabina

riktigt bra pass! härligt

2008-12-16 @ 15:48:32
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback